Cover Glow Gelenggang

Cara Pantas Hilangkan Gatal-Gatal Kulit Tanpa Steroid?

Ya! Ketahui rahsia bagaimana cara nenek moyang kita hilangkan gatal-gatal dan penyakit kulit secara semulajadi dan telah terbukti berkesan dengan hanya menggunakan daun ajaib ini!

Bahan Semulajadi

Diformulasikan dari bahan semulajdi. Ianya BEBAS bahan kimia dan TANPA steroid. Sesuai untuk kulit sensitif.

Itchy Skin Relief

Mengandungi extrak daun gelenggang (cassia alata) sebagai agen anti-kulat dan anti-bakteria yang sangat powerful dan pantas untuk melegakan gatal-gatal kulit dan membantu merawat penyakit kulit.

Extra Kelembapan

Mewah dengan kandungan ekstrak bahan premium yang banyak supaya beri kesan lebih efektif. Mengandungi 3 jenis minyak untuk 'mengunci' kelembapan.

Tak Pedihkan Kulit

Tak panas.
Tak pedihkan kulit.
Tak berbau busuk.
Tak rengsakan kulit.
Tak berbau ubat.
Tak keringkan kulit.

Berkesan Untuk Hilangkan Gatal-Gatal Yang Disebabkan Oleh :

  • Gatal-Gatal Kulit
  • Eczema
  • Psoriasis
  • Kurap
  • Panau
  • Kayap
  • Badang
  • Bisul
  • Kudis Buta
  • Kurap Susu Bayi
  • Resdung
  • Kutu Air
  • Kutu Rambut
gelenggang, herba, tak gatal
Memperkenal GLOW GELENGGANG, produk herba semulajadi yang membantu untuk MELEGAKAN GATAL-GATAL KULIT anda yang disebabkan oleh resdung dan penyakit kulit seperti gatal-gatal kulit, eczema, psoriasis, panau, bisul, kudis buta, kurap, kayap, kutu rambut, ruam susu bayi dan lain-lain berkaitan penyakit kulit.

Diformulasi dari bahan semulajadi yang berkesan, selamat, bebas bahan kimia dan TANPA steroid.

Sebenarnya, ia bukanlah rahsia kerana kebanyakan negara di dunia ni juga menggunakan tumbuhan ajaib yang sama, untuk menghilangkan gatal dan merawat masalah kulit. Inilah daun gelenggang yang sangat dikenali sebagai agen anti-kulat dan anti-bakteria paling tinggi. Ia sebenarnya telah lama digunakan berabad-abad lamanya oleh nenek moyang kita, masyarakat Arab dan orang Eropah untuk mengatasi masalah kulit. Gelenggang juga dikenali sebagai cassia alata atau senna alata. Terdapat 600 spesis gelenggang di seluruh dunia!

Tidak seperti produk lain yang tinggi bahan kimia memudaratkan, GLOW GELENGGANG diperbuat hanya dari bahan semulajadi premium terpilih. Ianya handmade, paling banyak bahan aktif, 5x lebih berkesan, selamat dan mudah digunakan oleh semua jantina dan peringkat umur.

Dengan wujudnya GLOW GELENGGANG ini, anda tak perlu menderita menahan gatal dan menggaru hingga berdarah lagi.
info gelenggang tahukah anda
PETUA orang dulu-dulu, mereka menumbuk sejenis DAUN AJAIB sehingga lumat dan digaul bersama sedikit belerang atau minyak tanah. Campuran tersebut ditampal pada anggota badan untuk mengubati panau, kurap, kudis atau kudis buta (scabies). Daun ajaib yang dimaksudkan adalah DAUN GELENGGANG.
Siapa Yang Boleh Guna?
  • Lelaki / Perempuan
  • Kanak-Kanak
  • Orang Dewasa
  • Orang Tua
  • Wanita Hamil
  • Wanita Berpantang
info gelenggang tahukah anda
KEHILANGAN air dari kulit menyebabkan kulit pesakit eczema dan psoriasis menjadi lebih kering, radang dan gatal. Sabun herba yang tinggi minyak (oil) dan berpelembap, memberi lapisan minyak pada permukaan kulit. Ini membantu mengelakkan air dari tersejat dari permukaan kulit

Inilah Sebab Mengapa Gatal-Gatal Anda Hilang Dengan Pantas !

DAUN GELENGGANG (Cassia Alata) - UNTUK kurangkan gatal-gatal dan penyakit kulit

GELENGGANG agen anti-bakteria dan anti-kulat yang POWERFUL.

Dikenali sebagai Cassia Alata atau Senna Alata. Mempunyai NILAI PERUBATAN PENTING dalam merawat penyakit kulit oleh kulat, dan telah digunakan oleh manusia sejak berabad lamanya.

Mengandungi bahan baik 'anthraquinones' dan 'crysophanic' yang sangat berkesan sebagai PERENCAT KULAT kulit, serangan hama, penyakit bakteria dan mikrob.

GELENGGANG dikenali sebagai penawar untuk HILANGKAN GATAL-GATAL kulit yang disebabkan oleh MASALAH KULIT seperti eczema, psoriasis, panau, kurap, bisul, kudis buta, kayap, badang, ruam dan lain-lain masalah kulit.

HABBATUS SAUDA (Black Seed Oil) - UNTUK kurangkan radang dan sembuhkan luka luaran

Bahan-bahan aktif dari HABBATUS SAUDA iaitu thymoquinone, fixed oil dan nigellone yang bertanggungjawab kepada ANTI-HISTAMINE, ANTI-OKSIDA dan ANTI-JANGKITAN.

Ibnu Sina menulis habbatus sauda membantu pemulihan kulit dan PENYEMBUHAN LUARAN.

Sesungguhnya Al-Habbatus Sauda boleh menyembuh segala penyakit kecuali mati

MINYAK ARGAN (Argan Oil) - SUPAYA kulit halus dan licin, mudah menyerap dalam kulit

Flavonoids yang hadir dalam MINYAK ARGAN mempunyai ciri-ciri ANTI-RADANG yang kuat.

Triterpenoids yang didapati secara semulajadi memberi manfaat untuk ECZEMA dan membina sel kulit baru yang sihat.

Kaya dengan VITAMIN A & E untuk kelembapan dan elastisiti kulit

 

MINYAK ZAITUN (Olive Oil) - SEBAGAI pelembap yang tahan lama pada kulit

Kandungan nutrisi pada MINYAK ZAITUN mampu meresap hingga LAPISAN TERDALAM kulit dan mampu menguatkan lapisan tisu berkenaan.

Bertindak sebagai PELEMBAP yang berkesan pada semua jenis kulit, termasuk kulit kering.

Melembut dan MENGURANGKAN KEKERINGAN serta kekenduran kulit.

SUSU KAMBING (Goat Milk) - UNTUK mencerah, melembut, melembap, mencegah kulit kasar, kering dan kusam

Trace mineral dalam SUSU KAMBING iaitu komponen antioksidan protein mengawal dan mencegah kerosakan sel akibat radikal bebas dan sinar UV.

Susu kambing mengandungi kandungan komposisi zat yang lebih ringan, mudah dan cepat menyerap di dalam kulit.

Susu kambing mampu MENCERAH, MELEMBUT dan MENLEMBAPKAN KULIT.

CRYSTAL MENTHOL - UNTUK menyejukkan kulit, tidak panas

CRYSTAL MENTHOL memiliki sifat ANTISEPTIK yang biasanya dapat menghambat pertumbuhan kuman.

Crystal menthol juga dapat mengurangi rasa sakit kerana sifatnya yang sensasi DINGIN.

Ia juga digunakan sebagai aromaterapi kerana mengeluarkan aroma yang sejuk dan menjadikan kulit lebih rileks.
Tonton testimoni kisah benar eksklusif - 6 tahun derita kurap kronik!
testimoni customer kurap parah

Nenek Asmah, 79 tahun

"Syukur Alhamdulillah.. Gatal-gatal nenek dah hilang. Solat pun lebih kusyuk sekarang nih. Selain dari kesihatan yang sempurna, dapat lakukan ibadat adalah nikmat yang tak ternilai".
info gelenggang tahukah anda
Gambar sebelah adalah sabun herba organik Glow Gelenggang. Lihatlah dengan teliti tekstur sabun herba organik tersebut. Anda dapat lihat sendiri betapa banyaknya bahan baik di dalamnya untuk kesan yang lebih optimum. Tidak seperti sabun biasa yang lain, yang hanya letak setitik dua bahan sahaja untuk mencukupkan syarat kandungan bahan 'asal ada'..
gambar menunjukkan tekstur sabun gelenggang yang banyak bahan gelenggang didalamnya.

RAHSIA dan FAKTA Penting Yang Wajib Anda Tahu !

Inilah rahsia yang jarang-jarang didedahkan oleh kebanyakan pengilang di seluruh dunia. Anda pasti terkejut setelah mengetahuinya.

RAHSIA 1

RAHSIA PERTAMA - Sabun yang dihasilkan di kilang menggunakan konsep 'asalkan ada'. Iaitu hanya memasukkan beberapa titik atau beberapa gram sahaja bagi 'mixer' untuk kuantiti beratus-ratus sabun. Anda bayangkan pengguna sebenarnya hanya mendapat sedikit sahaja khasiat bahan. Ini juga sebenarnya salah satu strategi pemasaran yang sengaja diguna pakai supaya pengguna berterusan membeli produk mereka kerana, ianya ada kesan tetapi sangat perlahan dan harus terus-menerus membeli.

TETAPI GLOW GELENGGANG adalah 100% sabun herba buatan tangan (handmade). Oleh itu kami mempunyai kawalan sepenuhnya dalam kesemua bahan-bahan semasa penghasilan sabun. Contohnya daun gelenggang. Untuk makluman anda, kami hasilkan sendiri minyak gelenggang dan ekstrak gelenggang. Semasa penghasilan produk, bahan bagus daun gelenggang ini memang kami masukkan seberapa banyak yang boleh ke dalam beberapa ketul sabun kami.

RAHSIA 2

RAHSIA KEDUA - Kebanyakan kilang-kilang yang menghasilkan sabun sekarang ini memang sengaja akan memisahkan ‘glycerin’. Glycerin ialah komponen penting yang ‘menarik air’ dengan kuat. Pengasingan sengaja glycerin tersebut kemudiannya akan dimasukkan ke dalam losyen atau krim. Hal ini supaya pengguna terpaksa membeli lebih produk secara berasingan.

TETAPI pembuat sabun handmade pula tidak akan melakukan hal tersebut kerana itulah sabun handmade mempunyai bahan glycerin semulajadi. Jadi, tiada masalah jika pengguna tidak mahu menggunakan lotion selepas mandi.

RAHSIA 3

RAHSIA KETIGA – Sabun yang dibuat di kilang adalah ‘produk sedia ada’. Oleh itu kuantiti kandungan bahan pengawet dalam sabun ini adalah sangat tinggi! Ini berlaku untuk memanjang jangka hayat sabun supaya dapat kekal hingga bertahun-tahun lamanya. Kerana ia perlu mengambil kira masa untuk disimpan di kilang, kapal. gudang, pembekal, peruncit sebelum ianya diedarkan ke kedai-kedai dan menunggu masa dibeli oleh pengguna.

TETAPI berbeza dengan produk handmade seperti GLOW GELENGGANG. Sudah pastilah ia dihasilkan berasaskan ‘made to order basis’! Ini dilakukan kerana kami sangat-sangat mementingkan kualiti dan tiada bahan pengawet digunakan. Dan sekiranya ada, itu hanyalah sekitar 1% sahaja. walaupun jangka hayat ini agak lama iaitu 6-8 bulan bagi sabun hanmade dan 1.5 hingga 2 tahun bagi minyak handmade.

RAHSIA 4

RAHSIA KEEMPAT - Sabun yang dihasilkan di kilang atau sabun komersial adalah lebih tahan lasak. Anda boleh lihat sabun komersial susah berlekuk jika terjatuh bukan, Ini kerana penggunaan wax (lilin) yang digunakan secara berlebihan dalam sabun komersial supaya dapat menghasilkan sabun yang tahan lasak. Untuk info, sabun yang tahan lasak adalah belum pasti sabun tersebut susah lembik atau susah cair ya. Contoh senang yang lain yang menggunakan wax supaya tahan lasak adalah epal. Cuba anda kikis kulit epal atau rendamkan ke dalam air panas, Pasti anda terkejut melihat betapa banyaknya lilin yang digunakan dalam sebiji epal.

TETAPI sabun handmade tidak menggunakan wax. Maka, ianya tidak tahan begitu lasak. Jika sabun terjatuh, akan berlaku sedikit lekuk di bucu sabun. Tetapi tak perlu risau pun, kerana lekukan itu hampir tidak nampak pun. Ia bukanlah masalah besar kerana tahan lasak ini lebih bersifat ciri-ciri luaran sabun yang cantik. Seperti buah tradisional mangga dengan epal import, kami yakin anda akan memilih mangga daripada memakan epal yang penuh lilin, bukan ?
FAQ | Soalan Yang Sering Ditanya Tentang Glow Gelenggang

"Sabun gelenggang ni boleh guna di muka tak?"

Ya BOLEH. Sabun gelenggang ni boleh guna pada badan, muka dan juga bahagian sulit. Untuk faktor kebersihan (hygiene), sebaiknya sabun gelenggang yang mahu digunakan untuk kemaluan atau muka, diasingkan.'

"Bolehkah saya menggunakan untuk merawat penyakit diabetes sebab keadaan kulit sama seperti kurap?"

Memang keadaan kulit penghidap diabetes seakan sama seperti kurap. Yang perlu difahami, kencing manis kerana ia berpunca dari dalam darah, manakala penyakit kulit seperti kurap adalah disebabkan oleh kulat/ bakteria. Jadi, walaupun keadaan kulit nampak sama tetapi ia realiti tidak sama.

Tetapi jika pesakit mahu menghilangkan atau melegakan gatal-gatal kulit, ya boleh. Teapi untuk merawat, ia sesuatu yang berbeza.

"Sabun herba gelenggang ini rasa (sentuhan) apa?"

Sabun gelenggang ni jenis scrub (lulur). Anda boleh lihat sendiri tekstur sabun gelenggang ini yang sangat banyak kuantiti bahan baik gelenggang yang anda takkan jumpa pada mana-mana sabun lain. Masalah gatal-gatal memang sangat-sangat selesa apabila menggunakannya. Sabun gelenggang ni sangat nyaman dan sejuk yang sederhana, tidak panas dan tidak pedihkan kulit.

"Sabun gelenggang ni kena potong kecil ke?"

Sabun herba ni TAK PERLU di potong kecil-. Ini kerana sabun tidak mudah cair, tidak 'haus' dan tidak lembik.

Tetapi jika anda mahu memotongnya juga, tiada masalah pun. Terpulang kepada anda.

 

"Perlu ke saya guna satu set produk?"

Disyorkan guna satu set supaya kesannya lebih efektif dan optimum. Walaubagaimana pun, bagi resdung, anda boleh menggunakan sabun gelenggang saja dah memadai.

Bagi bayi, penggunaan minyak gelenggang saja dah memadai. Sekiranya anda mahu menggunakan sabun gelenggang juga tiada masalah. Cumanya sabun gelenggang ini jenis scrub, jadi hanya perlu buihkan dahulu sabun gelenggang. Kemudian baru sabun pada kulit bayi atau anak kecil anda.

"Saya ada masalah kutu. Bagaimana cara untuk guna Glow Gelenggang?"

Untuk masalah kutu rambut, anda cuci rambut dengan menggunakan sabun gelenggang. Basahkan rambut, buihkan dahulu sabun dan cuci rambut anda. Buat sabun gelenggang itu seperti memakai shampoo.
Urut-urut kulit kepala anda selama beberapa minit dan biarkan seketika. Bilas dengan air bersih.

Keringkan rambut. Kemudian picit minyak gelenggang dan urut pada seluruh rambut hingga ke kulit kepala. Pastikan semua kawasan kepala kena minyak gelenggang ini. Urut-urut kulit kepala beberapa minit. Kemudian bungkus kepala anda dengan tuala dan biar semalaman. Keesokan harinya, anda boleh bilas rambut dengan air bersih. Sikat rambut dengan menggunakan sikat kutu.

Anda akan mendapati banyak kutu dan telur kutu pada tuala. Rendam tuala tersebut dalam air panas sebelum cuci.

"Glow Gelenggang ni tahan berapa lama?"

Satu set Glow Gelenggang ni tahan untuk sebulan bergantung pada penggunaan.

Misalnya sabun gelenggang jika diguna untuk cuci muka (contohnya jika ada resdung atau panau muka), ia dapat bertahan sehingga lebih 6 bulan.



"Bolehkah saya menggunakan Glow Gelenggang untuk hilangkan gatal-gatal kemaluan?"

Untuk hilangkan rasa gatal di kemaluan boleh. Tetapi untuk hilangkan penyakit kelamin (misalnya sifilis), anda perlu dapatkan rawatan doktor berkaitan penyakit kelamin anda.

Jika gatal di kemaluan, cuci bahagian tersebut setiap kali mandi atau buang air besar dengan sabun gelenggang. Lap kering. Kemudian picit 1-2 titik minyak gelenggang dan sapu di bahagian intim termasuk di celahan bibir. Jangan bilas. Selepas beberapa minit, anda akan rasa tida gatal dan sangat selesa.

"Bagaimana cara simpan Glow Gelenggang?"

Sabun herba gelenggang hendaklah disimpan di tempat yang kering. Jangan rendam sabun.

Untuk minyak herba gelenggang pula, anda digalakkan simpan di suhu bilik dan tidak terdedah kepada cahaya matahari. Ini untuk mengelakkan khasiat minyak gelenggang tersebut berkurang.

"Bolehkah saya hilangkan kurap di kaki saya disebabkan oleh diabetes?"

Untuk melegakan gatal-gatal boleh. Tetapi untuk merawat kurap sebab diabetes tidak. Ini kerana kurap diabetes terjadi dari dalam darah, manakala kurap biasa berpunca dari kulat/ bakteria.

"Bagaimana jika gatal disebabkan oleh demam campak (chicken pox) ?"

Untuk demam campak atau chicken pox yang masih baru, tidak boleh gunakan Glow Gelenggang lagi. Tunggu campak tersebut kering baru boleh amalkan Glow Gelenggang
TESTIMONI PENGGUNA GLOW GELENGGANG
.
.
.
info gelenggang tahukah anda
GELENGGANG (cassia alata) adalah sejenis tumbuhan daripada famili Caesalpiniaceae yang mempunyai nilai perubatan penting kerana ia mampu merawat penyakit kulit yang disebabkan oleh kulat. Gelenggang terdapat banyak nama (bagi banyak negara). Sehinggakan di Inggeris, daun gelenggang ini dipanggil 'Ringworm Cassia' atau 'Ringworm Bush' kerana sifat berkesan ke atas kulat misalnya bagi merawat masalah penyakit kulit seperti kurap, panau, kudis buta, eczema, psoriasis dan lain-lain jangkitan kulat kulit.
penyakit kulit gatal
minyak herba glow gelenggang
"Saya hadiahkan pada nenek saya yang menderita penyakit kurap yang parah. Tak sangka memang betul-betul berkesan. Nampak perubahan pada nenek saya. Saya sangat-sangat berpuas hati. Siap rekemen pada kawan-kawan lagi".
Puan MaziraUsahawan
"Lepas guna Glow Gelenggang ni, bukan setakat gatal-gatal eczema Ateng hilang. Kulit pun rasa lembut. Nak tolong ibu basuh pingan pun takde masalah dah. Satu lagi Ateng suka sebab tak bau busuk. Bau ala-ala vanilla coklat gitu. Sedap jer".
Cik AtengPelajar
"Saya puas hati guna sabun herba ni sebab bahan dia banyak! Gatal muka & hidung sebab resdung hilang. Keluar habis lendir ibu resdung semua. Lega rasanya. Jimat duit & masa saya tak perlu nak pergi ke pusat rawatan lagi"
Encik MuhirPekerja Minyak & Gas

KISAH INSPIRASI - WANITA INI SECARA TAK SENGAJA TELAH BERIKAN SATU HADIAH YANG SANGAT BERHARGA KEPADA NENEKNYA HINGGA SATU KAMPUNG TERKEJUT!

Sebagai seorang cucu yang baik, Puan Nazira amat mengambil berat tentang neneknya di kampong. Neneknya yang berusia hampir 80-an itu selalu mengalami masalah gatal yang teramat sangat, terutamanya di bahagian kaki, tangan, bahkan juga di seluruh anggota badan terutama ketika cuaca panas.


Dulu, neneknya rajin ke surau kampong. Tapi bila nenek terkena kurap di kaki yang akhirnya semakin parah hingga kakinya membengkak dia susah nak bergerak. Rasa gatal dua puluh pat jam. Tangan asyik nak menggaru jer tak kira masa. Jadi, nak solat pun dah tak kusyuk. Sekarang nenek pun dah tak pergi surau.


Masalah ni berlarutan hingga 6 tahun. Nenek yang sekarang bukan macam dulu lagi. Kesian saya tengok bila dia gatal. Kadang tu sampai berdarah-darah kesan garu. Kalau hari panas lagi lah teruk. Bukan tak pernah bawa nenek berubat. Hampir seluruh anggota keluarga nenek bawa pergi berubat untuk hilangkan penyakit gatal-gatal nenek tu, pergi hospital tapi macam tu juga.


Kadang-kadang bila tengok nenek macam tu, saya rasa sedih. Yelah, usia nenek yang dekat 80 tahun ni, sepatutnya dah boleh focus beribadat, pergi surau, mengaji semua tu. Pilu hati saya, tapi nenek mesti lagi menderita sebab dia yang rasa dan tanggung semua tu.


Tapi lepas nenek amalkan Glow Gelenggang yang dihasilkan dari daun gelenggang yang anti-kulat ni, result yang saya lihat memang luar biasa. Bayangkan selama 6 tahun ni, dah banyak masa dan duit berhabis untuk rawat nenek, tetapi hanya Glow Gelenggang ni yang saya lihat nenek kurang menggaru.


“Macam mana boleh kenal dengan Glow Gelenggang ?” Oh. Saya tau pasal Glow Gelenggang ni pun bila kawan saya cerita pasal khasiat daun gelenggang yang boleh hilangkan gatal-gatal dan penyakit kulit. So, nape saya tak cuba, kan?


Perubahan pertama yang saya nampak, nenek dah boleh tidur dengan nyenak. Katanya, dah 6 tahun nenek boleh tidur tanpa sekejap-sekejap terjaga sebab rasa gatal. Rasa sebak pula dengar nenek cakap macam tu.


Slowly, saya lihat kurap di kaki nenek pun dah semakin menipis. Ahli keluarga saya yang lain pun terkejut sebab dah boleh nampak warna kulit nenek. Makcik saya tanya ada rasa gatal-gatal yang teruk lagi ke? Nenek jawab masih gatal lagi sikit-sikit tapi dah kurang banyak dah. Dan tak teruk macam dulu. Kena slow-slow lah katanya.


Balik kampong baru-baru ni, saya nampak nenek makin ceria. Pergerakannya nampak lebih selesa. Dah boleh gurau-gurau dengan cucu cicit. Siap boleh bercucuck tanam sayur-sayur lagi kat belakang rumah ni. Syukur Ya Allah, dengan izin dan rahmatMu.


Atas ni gambar saya bersama-sama anak-anak dan makcik-makcik saya. Kami bawa nenek jalan-jalan dan makan-makan di hotel. Dia ucap terima kasih kat saya sebab hadiahkan Glow Gelenggang. Katanya takde yang lebih bernilai dari kesihatan dan boleh beribadat dengan sempurna dan kusyuk. Sesungguhnya inilah nikmat yang terbesar. Mengalir juga air mata saya ni.


Betul-betul tak sangka set mampu milik ni mampu beri impak luar biasa pada nenek dan kami semua. Kalau anda atau ahli keluarga anda ada mengalami masalah yang sama, saya sangat-sangat SYORkan Glow Gelenggang ni.

HARGA


INDIVIDU (harga biasa)


1 unit Sabun Herba Organik RM47
1 unit Minyak Herba Organik RM47

PROMO SET (harga promosi)

SET A -
1 unit Sabun Herba Organik
1 unit Minyak Herba Organik
RM70 (JIMAT RM24)

SET B -
2 unit Sabun Herba Organik
RM70 (JIMAT RM24)

SET C -
2 unit Minyak Herba Organik
RM70 (JIMAT RM24)

COMBO SET (PAKEJ JIMAT)

COMBO A -
2 unit Sabun Herba Organik
2 unit Minyak Herba Organik
RM140 (JIMAT RM95)
FREE 1 unit Sabun Herba Organik bernilai RM47


COMBO B -
4 unit Sabun Herba Organik
RM140 (JIMAT RM95)
FREE 1 unit Sabun Herba Organik bernilai RM47


COMBO C -
4 unit Minyak Herba Organik
RM140 (JIMAT RM95)
FREE 1 unit Sabun Herba Organik bernilai RM47


*Setiap pembelian akan menerima FREE Gift dari Glow Gelenggang
**FREE Postage untuk alamat penghantaran di seluruh Malaysia.
***Kos pos RM50 sekiranya alamat penghantaran luar dari Malaysia

PENGHANTARAN


- Pengeposan setiap hari Isnin - Jumaat (pukul 12 tgh hari) kecuali Hari Cuti Umum.
- Penghantaran melalui perkhidmatan 'Pos Laju Malaysia'.
- Pos Laju menjanjikan penghantaran 1-3 hari bekerja (Malaysia). Penghantaran ke luar negara 7-14 hari bekerja.
- Tracking number akan diberi selepas pembayaran dibuat.
- Anda boleh menyemak status parcel anda selepas satu hari pengeposan, dengan memasukkan tracking number anda di website Pos Laju Malaysia.
poslaju

CARA PEMBAYARAN

BISNES ONLINE, GELENGGANG, produk hilang gatal tanpa steroid, cara bayar, maybank, cimb
APA KATA MEREKA ?

Anda ada kemusykilan ?

PERINGATAN!
Semua testimoni adalah dari pengguna Glow Gelenggang. Sebarang bentuk pindaan sama ada secara media cetak atau elektronik boleh dikenakan tindakan.

Copyright 2016 - 2019 | Glow Gelenggang - Hak Cipta Terpelihara!
error: Content is protected !!